Aytemiz Mobil Uygulaması İndirin İNDİR

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Müşteri Memnuniyeti İlkelerimiz

Müşterilerimiz daima önceliğimizdir. Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Çağrı Merkezimiz haftanın 7 günü, 08.00-02.00 saatleri arasında şikâyet ve önerilerinizi dinler ve değerlendirir. Ayrıca bize info@aytemiz.com.tr adresinden, mobil uygulamamızdan ve sosyal medya mecralarımızdan kolaylıkla ulaşabilir, görüş ve taleplerinizi iletebilirsiniz.

Müşteri Geri Bildirimlerinin Takibi

Müşterilerimiz tarafından bize iletilen tüm şikâyet ve talepler; çözüm sürecinde geçen her adım ve sonuç bilgisi CRM sistemi üzerinden takip edilmektedir. Müşterilerimiz başvurularının durumu hakkında Müşteri Hizmetlerimizden bilgi alabilirler.

Hızla çözüm üreterek mutlu müşteri algısına ulaşabilmek için bize iletilen her konuyu önce müşteri memnuniyeti ilkesiyle en kısa sürede yanıtlamayı hedeflemekteyiz.

Yönetim Süreci

Müşteri Temsilcilerimize ulaşan her başvuru kayda ve değerlendirmeye alınır. İlk görüşmede sonuçlandırılabilen konular, kaydın sahibi bilgilendirilerek anında çözüme ulaştırılır.

Araştırılması gereken talep ve şikâyetler ise objektif bir şekilde değerlendirilmek üzere konusunda uzman birimlere iletilir. Gerek saha, gerek departman yöneticilerinin müşteri memnuniyetini ön planda tutarak yaptıkları çalışmalarla çözüm sağlanır.

Sonuçlanan şikâyetlerle ilgili olarak müşterilerimize telefonla ulaşılarak bilgi verilir.

Daima Daha İyi Hizmet İçin Sürekli İyileştirme

Personelini sürekli eğitip denetleyerek sektörde en güvenilir ve en çok tercih edilen akaryakıt dağıtım şirketi olmayı hedefleyen firmamız, her şikâyeti ürün ve hizmetlerimizi iyileştirip geliştirmek için bir fırsat olarak görür.
Tüm şikâyetler konusuna göre değerlendirilerek, artış ve azalış oranları sürekli takip edilir.

Müşteri Danışma Hattı
444 22 98
0800 216 22 98