“Türkiye’nin en hızlı büyüyen akaryakıt markası” olan Aytemiz, “tiyatral bayi personeli eğitimi”ni Umut Oğuz ve Kurumsalhane ekibi ile gerçekleştirdi.
“Türkiye’nin en hızlı büyüyen akaryakıt markası” olan Aytemiz, “tiyatral bayi personeli eğitimi”ni Umut Oğuz ve Kurumsalhane ekibi ile gerçekleştirdi.
Aytemiz, bayi çalışanlarına verdiği “istasyonda personel hizmet standartları” eğitimini, “ne anlatmak istediğinizi söyleyin, nasıl kısmını biz hallederiz” sloganı ile yola çıkan Umut Oğuz liderliğindeki Kurumsalhane ekibi gerçekleştirdi. Trabzon, Kayseri, Adana, Konya, İzmir ve İstanbul olmak üzere toplam 6 ilde gerçekleşen tiyatral bayi personel eğitimleri ile sadece Aytemiz istasyonlarındaki personellerin eğitimi değil, akaryakıt sektörü için de müşterilerin beklentilerini en hızlı ve doğru şekilde karşılayan elemanlar yetiştirilmesi hedeflendi.
Aytemiz’in yönlendirmesi sonucunda, interaktif olarak hazırlanan skeçler ile verilen eğitimin içeriği, kıyafet, dış görünüş, müşteri ile diyalog, ‘etkin güler yüz, hoş geldin, yakıt ikmali, ek hizmetler ve güle güle’den oluşan 5 adım kuralı, yıkama personelinin davranışı, tuvalet temizliği, AYT (Araç & Yakıt Tanıma Sistemi), market ürün çeşitliliği ve Aytemiz Optimum ürün tanıtımından oluştu. Eğitim içeriklerinin hazırlanma aşamasında, sektörün ana eğitim ihtiyaçlarını gidermeye özen gösterdiklerinin altını çizen Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke, “Uzun süreli çalışmalarımız sonucunda, sektör için çok kıymetli bir eğitim içeriği oluşturduk. Umut Oğuz liderliğindeki Kurumsalhane ekibinin “eğlendirirken öğreten” skeçleri ile bayi çalışanlarımız, marka olarak çok önem verdiğimiz konuları öğrenirken, aynı zamanda keyifli vakit de geçirdiler. Aytemiz, eğitim kavramı ile sanatı buluşturarak, sektöre taptaze bir vizyon daha kazandırdı. Tüm katılımcı personelimize, bu eğitime gösterdikleri pozitif yaklaşım için teşekkür ediyoruz” dedi.
Bu “yenilikçi ve yaratıcı” bayi personel eğitimlerinin, sektöre yepyeni bir soluk getireceğine inandığını da sözlerine ekleyen Eke, “Sektörde yoğun bir rekabet var. Hedefimiz mevcut ve sadık müşterilerimize, her gün ilk kez karşılaştığımız yeni müşterilerimizi de eklemek ve hepsini sürekli müşterimiz olacak şekilde kazanmaktır. Aytemiz olarak gerçekleştireceğimiz tiyatral bayi personel eğitimlerimizle “müşterisini tanıyan, farklı servis ve hizmetler sunan akaryakıt istasyonu” konseptimize bir adım daha yaklaştık. Bizi tercih eden müşterilerimiz, istasyonlarımıza her uğradıklarında, hizmet kalitemizdeki artışın ve pozitif dönüşümün farkına varacaklar” şeklinde konuştu.