Akaryakıt sektörünün öncü markalarından Aytemiz, sosyal medyaya damgasını vuran markaların ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey’de Akaryakıt Kategorisi’nde 2’inci kez ödül sahibi oldu.
Akaryakıt sektörünün öncü markalarından Aytemiz, sosyal medyaya damgasını vuran markaların ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey’de Akaryakıt Kategorisi’nde 2’inci kez ödül sahibi oldu.
Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile bu yıl 4’üncü kez düzenlendi. Akaryakıt sektörünün öncü markalarından Aytemiz, Social Media Awards Turkey 2020’de SocialBrands Veri Analizi Ödülleri kapsamında Akaryakıt Kategorisi’nde gümüş ödülün sahibi oldu.
Sektörde yenilikçi ve yaratıcı marka anlayışı ile rekabetten sıyrılarak fark yaratan Aytemiz, mutlu müşteri anlayışı ile müşterilerine kişiselleştirilmiş hizmet sunarken sosyal medyadaki performansıyla da akaryakıt sektöründe öne çıkan marka oldu. Aytemiz sosyal medya hesaplarının bir yıllık performansı, toplam etkileşim ve hayran sayıları, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimleri, sektörel performansı, hashtag ve mention kullanımı gibi 30’dan fazla kriter doğrultusunda incelendi. İncelenen kriterler doğrultusunda Aytemiz, sosyal medya performansı ile akaryakıt sektöründe rakiplerini geride bırakarak Social Media Awards Turkey 2020’de gümüş ödülün sahibi oldu.
Yenilikçi ürün ve hizmetleri ile koşulsuz müşteri memnuniyeti çerçevesinde çalışmalarına hız kesmeden devam eden Aytemiz, sosyal medyada paylaştığı fark yaratan içerikler ile yıl boyunca milyonlarca erişim ve izlenme oranına ulaştı. Evdekal sürecinin takip ettiği yeni yıldan bu yana sosyal medya hesaplarındaki izlenme ve etkileşimi maksimum düzeye taşıyan Aytemiz, 16 milyon erişim ve 2 milyon etkileşim rakamlarına ulaştı. Aytemiz’in sosyal medya kanallarından Instagram'da 20 bin, Facebook'ta 140 bin, Twitter’da ise 24 bin takipçisi bulunuyor.