Aytemiz, Ramazan boyunca düzenlediği iftar yemeklerine Konya’da devam etti. Konya’da düzenlenen iftar yemeğine, Aytemiz’in Konya ve çevre illerdeki bayileri ile istasyon çalışanları katıldı. Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke, Genel Müdür Yardımcısı Yakup Yazar, Satış Direktörü Tolga Parmaksız ve diğer Aytemiz yöneticilerinin de yer aldığı iftar yemeğine geniş bir katılım gerçekleşti.

Konya’daki iftar yemeğinde bayilerle yaptığı görüşmeler esnasında Aytemiz’in son dönemdeki ürün ve hizmetlerindeki gelişmeleri aktaran Eke, her geçen gün geliştirdikleri Aytemiz’in şaşırtan hizmetlerinin altını çizdi. Pandemi ve büyük deprem felaketinden dolayı uzun bir süredir bir araya gelemediklerini belirterek, iftarın tekrar bir araya gelmelerine vesile olduğunu ve bundan büyük mutluluk duyduğunu aktardı.
Ahmet Eke sözlerine şöyle devam etti;
“Pandemi sebebiyle 2019 yılından bu yana bir araya gelememiştik. Bu Ramazan ayı tekrar buluşmamıza vesile oldu. İnşallah bundan sonra daha sık bir araya geleceğiz.
Şubat ayında yaşadığımız afet sonrasında hepimiz birlik beraberliğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladık. Sadece 11 ili değil tüm ülkemizi yasa boğan yıkıcı depremde sektörce gösterdiğimiz dayanışmadan dolayı ayrıca gurur duydum. Aytemiz olarak deprem bölgesindeki 100’ü aşkın istasyonumuzda ilk günden itibaren kesintisiz hizmet sağlama konusunda tüm gücümüzle çalıştık. Sadece bölgedekiler değil diğer tüm bayilerimiz ve istasyon çalışanlarımızın yardımlaşmanın bilinciyle hareket ettiklerinin farkındayım. Bu vesileyle tekrar hepinize teşekkürlerimi sunuyorum. Kayıplarımız için baş sağlığı diliyorum.
Halihazırda pazar rekabetinin oldukça yüksek olduğu sektörümüzde böyle kriz anlarında sağlam stratejileri olan bir marka olmak ve güvendiği iş ortaklarına sahip olmak çok önemli. Aytemiz olarak istasyon başına düşen perakende satışı artıracak stratejilerimizi, koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışımızla güçlendirerek tüketicilere yenilikçi ve şaşırtan hizmetler sunmaya bu yıl da devam edeceğiz. Doğru zamanda doğru ürün ve hizmetleri geliştirerek nitelikli büyüme hedefimizi koruyoruz.
Bu doğrultuda şimdiye kadar sektörde birçok ilke de imza attık. Örneğin, Türkiye’de tek Self Servis hizmetini sadece biz sunuyoruz. Motorcu Dostu İstasyon konseptimiz ise dünyada bir ilk. ON 7/24 Market’lerde bulunan 3.000’den fazla çeşitle fark yaratıyoruz. Elektrikli araç pazarındaki gelişmelerle paralel olarak istasyonlarımızda Eşarj hizmet ağımızı da yaygınlaştırıyoruz. Kendi bilişim teknolojisi ve pazarlama ekiplerimizin geliştirdiği Vaay uygulamasının sağladığı teknolojik alt yapı ile sadık müşteri sayımızı her geçen gün artırıyoruz.”
Konya’daki iftar yemeğine katılan Aytemiz Genel Müdür Yardımcısı Yakup Yazar ise bayiler ile olan sohbetinde müşteri ve bayi memnuniyetinin öneminden bahsetti:
“Aytemiz olarak müşteri memnuniyeti ve bayi memnuniyeti arasındaki ilişkiyi iyi biliyor ve üzerine çalışmaya devam ediyoruz. Ön saha personelimizin eğitim ve teşviki ile hizmet kalitesini artırmak için geliştirilen programlar sayesinde çok güzel geri dönüşler alıyoruz. Bölge halkının akaryakıt dışındaki diğer ihtiyaçlarında da akıllarına ilk gelen markalar arasına girme hedefimizi sürdürüyoruz.”